Slijedeći pozitivne trendove suvremenog poslovanja i tvrtka SALVUS je omogućila:
- elektroničko naručivanje robe i medicinskih proizvoda,
- preuzimanje kataloga i
- preuzimanje računa u elektroničkom obliku.
Za spajanje na informacijski sustav SALVUS-a, a u svrhu razmjene podataka o narudžbama i računima potrebno je od u opciji programa:
Narudžbe->Upis dob.za elektroničko naručivanje
odabrati SALVUS i pritisnuti Enter.
Nakon toga će se otvoriti prozor (kao na slici):

Izaberite Tip narudžbe
HTTP narudžba Salvus, tako da kliknete na strelicu dolje, i nakon toga kliknite na
Postavke.
Nakon toga će se otvoriti prozor za upis Vaših korisničkih podataka, slika dolje:

Podatke Šifra centrale u sustavu dobavljača, Šifra ljekarne, Korisničko ime i Lozinku ćete dobiti od Salvus-a.
Nakon što upišete podatke u označena polja, kliknite na
Prihvati.
Upisom podataka Vaše programsko rješenje će se moći povezati s informacijskim sustavom Salvus-a, učitati katalog artikala, slati podatke narudžbi i učitavati podatke računa kod unosa primki.
Vjerujemo da će Vam dodana mogućnost olakšati naručivanje i unos primki (računa) od Salvus-a. Želimo Vam ugodan rad.