U zadnjih nekoliko dana učestalo se javljaju sljedeće poteškoće u radu:
- CEZIH, prekidi veze nakon kojih se morate ponovno prijavljivati
Analizom prijavljenih problema i kontaktima s informatičkim službama CZO-a i HZZO-a utvrdili smo da su obje ustanove podigle razinu sigurnosti komunikacije, odnosno da su počele koristiti nove komunikacijske protokole.
Novi komunikacijski protokoli nisu podržani u starijim operativnim sustavima, tj. operativnim sustavima koji su Windows XP SP 2 ili stariji. Jedno od mogućih rješenja je "update" operativnog sustava Windows XP SP 2 na Windows XP SP 3 i instalacija Internet Explorer-a Verzija 8. Navedeno rješenje se u većini slučajeva pokaže dovoljno dobrim, ali smo primjetili da na nekim starijim računalima ne radi.
Rješenje navedenih problema je instalacija novog operativnog sustava Windows 7 Professional, što preporučujemo jer je samo pitanje trenutka kada će i porezna uprava (CIS) podići razinu sigurnosti, što će Vam uzrokovati poteškoće kod fiskalizacije računa, odnosno pitanje je trenutka kada će to učiniti i banke te Vam neće raditi eBankarstvo.
S pravom ćete se pitati zašto podizanje razine sigurnosti nije najavljeno ili zašto nije dan rok do kojeg se sustavi moraju prilagoditi novim tehnološkim zahtjevima.
Na ova pitanja nemamo odgovore. Možda se rješenje problema može tražiti tako da se ljekarne (vlasnici ljekarni) obrate ustanovama, te zatraže dodatno vrijeme kako bi svoje informacijske sustave (računala) prilagodili novim tehnološkim zahtjevima.
Za sada probleme moramo rješavati pojedinačno, što i Vama i nama stvara dodatni problem.
Preporuka: Ako ste planirali zamjenu opreme tijekom ove godine, predlažemo Vam da to napravite čim prije.
?English (auto-detected) » Croatian