Problemi s CEZIH-om za ISKON korisnike - 19.05.2014



Iz odjela za nadozor informatičkih sustava HZZO-a dobili smo obavijest koja se odnosi na korisnike (ljekarne) koji se koriste ISKON-ovom podrškom za pristup internetu:

Trenutno imamo problem spajanja ustanova (ljekarne i ordinacije) koje su spojene preko internetskog providera Iskon. Ukoliko se korisnici spoje na VPN, ne mogu koristiti lokalnu mrežu, koja se poklapa s našim novim subnetom load balancera (192.168.5.0/24). Imamo dvije mogućnosti, ponoviti akciju koja je odrađena u subotu po noći, što zahtijeva promjenu konfiguracije naših Servera, mrežnih uređaja i load balancera, te promijeniti drugi subnet (opet postoji mogućnost dodavanja subneta koji koristi netko od providera) ili probati kontaktirati Iskon, te sa točnim adresama lokacija zatražiti promjenu postojećeg 192.168.5.0/24 subneta (postoji mogućnost da nas odbiju pošto nismo vlasnici tih linija). Trenutni problem je da kada se spoje na CEZIH, više im ne radi njihova lokalna mreža (printeri, druga računala, ...). Molim da nam javite koje ordinacije i ljekarne imaju problem, nijhove lokacije i Internet providera (ako nije iskon).

Stoga molimo sve korisnike koji imaju probleme u radu (kako je opisano u gornjem dijelu teksta) da izdrže nekoliko dana dok nam HZZO (kolege koje održavaju CEZIH sustav) ne dojavi kako su riješili problem na CEZIH-u, a potom ćemo Vas obavijestiti kako i kada će problem biti riješen i u ljekarni.