Dobili smo obavijest od HZZO-a sljedećeg sadržaja:
---------------------------------------------------------------------------------------------
U zadnje vrijeme učestalo se događa da se vraćaju računi u Pilotu, jer je pogrešno upisana polica dopunskog osiguranja (MBO od jednog pacijenta, a polica od drugog). To se događa zato što sestra/doktor ručno upisuju podatke u lokalnu bazu neprijepornih pacijenata, a ne skidaju sa portala. Molim G2 i područne urede da upozore doktore na nepravilnosti u radu. Provjerila sam i nije se desilo da su se podaci u lokalnoj bazi izmiješali, jer se radi o različitim izabranim doktorima.
Molim G8 (proizvođači ljekarničkih aplikacija) da upozore ljekarnike:
1. Sustav radi prema specifikacijama (dakle za sada se ne provjerava status police u trenutku jer se važenje police treba provjeriti u momentu izdavanja)
2. Trenutno se lijekovi izdaju temeljem papirnatog recepta (elektronika služi kao provjera i pomoć u ispunjavanju formi u ljekarničkoj aplikaciji)
a. Dakle ljekarnik je uzeo recept i morao je pitati pacijenta iskaznicu dopunskog. Ako to nije napravio i izdao je lijek temeljem podataka iz elektroničkog recepta onda je strogo govoreći prekršio današnja pravila
b. Ako je i pitao i saznao od pacijenta da nema dopunsko onda je on trebao u svojoj aplikaciji ispraviti podatke o dopunskom i poslati račun u HZZO (kasnije na disketi).
Na žalost, područni uredi i dalje trebaju vraćati račune ljekarnama. Pozdrav
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sukadno zamolbi, tekst smo objavili u cijelosti.